انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

عید بزرگ مبعث

سلام بر همراهان همدل

عید بزرگ مبعث بر تمامی مسلمانان جهان مبارکباد

  

مدیریت وبلاگ انعکاس آیینه دل این عید بزرگ را به همگان شاد باش میگوید 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 29 تیر 1388 ساعت 06:22 http://vb.blogsky.com

سلام من وبلاگ شما رو دیدم وبلاگ خوبی دارین به وبلاگ ما یه سری بزن و نظر بده راستش من دوست دارم ببینم نظر یه وبلاگ نویس حرفه ای مثل شما در مورد وبلاگ من چی. ضمنا اگه میشه یه کلیک روی تبلیغات اوکسین که داخل وبلاگم هست بکنین ممنونتون میشم. vb.blogsky.com
در ضمن من دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگه خواستید توی نظرات بهم بگید.

فرشته مهر 3 مرداد 1388 ساعت 01:25 http://h

خدایا !
من همه‌اش به این موضوع فکر می‌ کردم که مگر می‌شود آدم با خدا دوست شود ؟!
اما یاد حضرت ابراهیم افتادم که تو بهش گفته بودی خلیل .. و خلیل‌الله یعنی دوست خدا.
پس او دوستت بوده. اما او پیامبر بود ...شاید تو فقط با پیامبرها دوست می‌شوی.


اما یک آیه دیدم که ثابت می‌کند تو با همه دوست می‌شوی، با همه... می‌دانی کدام آیه را می‌گویم؟ سوره یونس آیه 62، آنجا که می‌گویی: «آگاه باشید، که دوستان خدا ترسی ندارند، و غمگین نمی‌شوند.»


یعنی تو می‌توانی یک عالم دوست داشته باشی. پس ما هم می‌توانیم دوستت باشیم.
این جوری خیلی خوب است. اصلا فوق‌العاده است.ممنون که اجازه دادی با تو دوست باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد