انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

چسان صبر کنم

 

  

***********************************************

سلام بر دوستان همدل و همراه 

یک شعر جدید تقدیم به همه عزیزان 

امیدوارم ما رو از نظرات ارزشمندتون محروم نفرمایید

 

 

من ودلتنگی آن یاد      چسان صبر کنم

غصه وقصه ی فرهاد    چسان صبر کنم 

  ............................................ 

چشم    گریان و تمنای نگاهم  ایدوست

خانه ی یا د تو آباد      چسان صبر کنم

  ............................................ 

گفته اند  داغ غریبیست      نداری طاقت

داد ازاین صحبت بیداد    چسان صبر کنم

  ............................................ 

آتش عشق بیفتاد و     برفت از کف صبر

فاش میگویم وفریاد       چسان صبر کنم

  ............................................ 

گفته بودند نگویم      گله دارم ای دوست

من شکارم وتو صیاد      چسان صبر کنم

  ............................................  

داغ بر سینه ی رامین مگو    لعبت کیست

حال گر پرده بر افتاد؟      چسان صبر کنم

  ............................................ 

وعده دادند  ( کمی صبرسحر نزدیک است)

تا به آن لحظه میعاد       چسان صبر کنم 

 

  سروده شده توسط 

    م     ع     ر

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته مهر 2 آذر 1388 ساعت 17:26

سلام برادر بزرگوارم
سروده ی بسیار زیبا و دلنشینی است ...

در پناه او ...

یاس 18 بهمن 1388 ساعت 19:13 http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام برادر بزرگوار...

به خاطر تاخیرهایم عذر خواهی می کنم و از لطف همیشگی شما ممنون و متشکرم...

بله دیدم شقایقها... رو چه بلایی سرش اومده یه جوریه که انگار حذف کردین امیدوارم مشکلش به زودی حل بشه و اونجا بنویسید من اونجا رو بیشتر دوست دارم البته هر جا بنویسید ما مشتاقانه خاطرات ارزشمند شما رو می خونیم...

این خاطره تون چقدر زیبا و خواندنی بود با اون دنیای کودکی ... هم خوندم هم خندیدم واقعا کودکان چه دنیایی دارند ها متاسفانه بیشتر بچه ها رو از خدا می ترسونند تا به طرف خدا جذب کنند قهر و عذابش رو بیشتر یاد بچه های می دهند تا رحمت و مهربانی اش...

رنگ سبز الان هم نشانه اسلام و اهل بیت علیهم السلام است ما کاری به آن نداریم که سبز را چند جور معنا کرده اند ما به دنبال سبز اسلام و سیدی هستیم ان شا الله...

راستی از آقا کمال خبری نیست !!!

ما هر موقع می آمدیم ایشون هم بود ولی مدتیه نمی بینمش
هر جا هست سلامت باشد

امیدوارم روز و روزگارتان سبز سیدی و پر از شادی و سلامتی و تندرستی باشه

در پناه حق.....


یاس 25 بهمن 1388 ساعت 10:56 http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام بر برادر غایب از نت (خنده) اینجا چرا شکلک نداره ؟

حالا که امتحان ندارید پس کجایید؟

امیدوارم هرجا که هستید در کنار عزیزان تون شاد و سلامت باشید و جای هیچ گونه نگرانی نباشد ... ما رو هم از خودتون بی خبر نذارید...

می بخشید دفعه قبل کلا فراموش کردم تولد شقایق های سرخ فام حذف شده و تولد پسر گلتون رو تبریک بگم ...
ان شاالله ایام خوب و نیکی در کنار شما پدر و مادر مهربانش سپری کند...

امیدوارم قلم تان همچنان جاری و پر جوهر باشد

به خانواده محترم سلام یادتان نرود

در پناه حق.....

س 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:59 http://mojtabas.blogfa.com









با سلام
آنگهش باز سخن باز کند
اینچنین قصه ای آغاز کند
وبلاگ شما رو مفصلاً دیدم ، جالب بود خصوصاً قالب وبلاگتون خیلی کلاسیک و راحت بود . مطالبتون هم خوب بود نه تنها خیلی هاشو خوندم بلکه پرینت هم گرفتم در هر صورت کارت درسته ، خسته نباشی ، امیدوارم که همیشه موفق باشید.
من چهار سال پیش تحقیقات مذهبی رو شروع کردم و در شاخه ادیان وقت زیادی گذاشتم و نهایتاً حدود 3 سال پیش یک وبلاگ درست کردم به نام موفقیت و آرامش در زندگی و یک وبلاگ برای آموزش زناشویی که به تازگی درست کردم و در حال حاضر ، تصمیم گرفتم وبلاگ شما رو لینک کنم ( البته اگه تمایل داشته باشید )
پس اگه تمایل دارید بفرماید تا
اول من در هر دو وبلاگ خودم شما رو لینک کنم
و شما فقط کافیست منو
http://mojtabas.blogfa.com
با نام
موفقیت و آرمش در زندگی
لینک بفرمایید
همانطور که گفتم اول من شما رو لینک خواهم کرد ، فقط کافیه که پیغام بگذارید
راستی من حداقل 700 نفردر روز و حدودا در سال 500 هزار نفر بازدید کننده از وبلاگ خودم دارم ، چون روزی 2 یا سه بار همه رو به روز می کنم مگر اینکه تهران نباشم بگذریم ،‌منتظر جواب و پیام شما هستم.
دوست دار شما سرکیسیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد