انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

انعکاس آینه دل

خاطرات وسروده ها و دلنوشته های عکاس

چسان صبر کنم

 

  

***********************************************

سلام بر دوستان همدل و همراه 

یک شعر جدید تقدیم به همه عزیزان 

امیدوارم ما رو از نظرات ارزشمندتون محروم نفرمایید

 

 

من ودلتنگی آن یاد      چسان صبر کنم

غصه وقصه ی فرهاد    چسان صبر کنم 

  ............................................ 

چشم    گریان و تمنای نگاهم  ایدوست

خانه ی یا د تو آباد      چسان صبر کنم

  ............................................ 

گفته اند  داغ غریبیست      نداری طاقت

داد ازاین صحبت بیداد    چسان صبر کنم

  ............................................ 

آتش عشق بیفتاد و     برفت از کف صبر

فاش میگویم وفریاد       چسان صبر کنم

  ............................................ 

گفته بودند نگویم      گله دارم ای دوست

من شکارم وتو صیاد      چسان صبر کنم

  ............................................  

داغ بر سینه ی رامین مگو    لعبت کیست

حال گر پرده بر افتاد؟      چسان صبر کنم

  ............................................ 

وعده دادند  ( کمی صبرسحر نزدیک است)

تا به آن لحظه میعاد       چسان صبر کنم 

 

  سروده شده توسط 

    م     ع     ر